Tulkot šo lapu

Latvijas laiks

Pasūtījuma statuss


PASŪTĪJUMA STATUS

Kur atrast pasūtījuma numuru? 

Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu, kurā ir norādīts pasūtījuma numurs. 

 

Kā izmantot sūtījuma izsekošanas numuru? 

Pasūtījuma statusa atbildes e-pastā tiks nosūtītas norādes, kā izsekot pasūtījumu vai kādā statusā šis pasūtījums atrodas. 

E-pastā tiks norādīts pasūtījuma numurs un piegādes starpnieks, kā arī mājaslapas saite, kurā ievadot izsekošanas numuru redzēsiet plānoto piegādes laiku un piegādes statusu. 

 

Pasūtījuma izsekošana


Kā izsekot pasūtījumu, izmantojot izsekošanas numuru? 

Veicot pasūtījumu, produkta grozā norādīsiet piegādes veidu, kā piemēram, TNT piegāde, Omniva pakomāti vai citu. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas, saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru un piegādes starpnieku. 

Atverot piegādes starpnieka mājaslapu, ievadiet izsekošanas numuru, norādītajā vietā. Tālāk tiks parādīts plānotais piegādes laiks un pasūtījuma atrašanās statuss. 

TNT izsekošanas rīks (spiediet šeit)

TNT delivery statuss

OMNIVA izsekošanas rīks (spiediet šeit)

Omniva delivery statuss